2022(e)ko uztailaren 4(a), astelehena

HENDAIAKO 2022ko MINTZA EGUNA.

Kaixo.

Ekainaren 5ean, Mintza eguna ospatzera Hendaiara joan nintzen. Nire lehengo aldia izan zen. Antolaketa oso ondo egon zen. Nire txakurra eroateko aukera eskertu nuen, baita  menu ezberdinak egon zirela, haien artean beganoa. Normalean, Txakurra badaukazu ez dago aukerarik halako lekuetara joatea ezta belarjalea bazara.

Heldu ginenean gure zenbakia hartu genuen eta abesbatza bat entzun genuen. Hendaiari buruzko hitzaldi historiko bat entzun genuen. Gero, Hendaiatik bueltatxo bat eman genuen eta bertso eskolako hiru gazteengandik bertso batzuk entzun genituen. Zoritxarrez, guk ez genuen txutxu trenean bidaiatxoa egiteko aukerarik izan.  Bazkaria ia amaituta zegoenean, postreetan, atzerrian edo Hendaiara hurbildu ezin ziren pertsona batzuekin onlinez elkartu ginen mintza praktika egiteko. Beraien artean, Andrea eta Sara zeuden. Jaia erromeria batekin amaitu zen eta bakoitza bere etxera joan zen. Keinuen hizkuntzako itzultzailea egotea adierazgarria izan zen

 Esperientzia ona izan eta zegoen giroa ere ona izan zen. Espero dut datorren urtean berriro parte hartzea.

 

Kike Amonarriz, Topaguneko nagusia, bere berbaldia botatzen. Keinuen hizkuntzen itzultzailea ere egon zen

 

Txistulariak.

Abesbatza


Bertsolariak


FalĂș elkarrizketatua.


Aperitifak edo janaurrekoak.



Historiazalea bere berbaldia botatzen.


Behatoki polita. Hondarribia aurrean.


Txutxu trenean Hendaian zehar. Gure taldeak ezin izan zuen honetaz gozatu.



Taldeko partaideak. Javier, Ainara, FalĂș, Oier, Lurra nire txakura eta seiok


Bazkaltzen


Bideodeiean. Gure taldetik Sarak eta Andreak parte hartu zuten.


 

Andrea bideodeian



Erromerian, Imuntxo eta Belokiren taldearekin.
 


Erromerian, dantzaldia..

 

 Basauriko Mikel Deunako Estitxu.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina